Külső feed

Houston we have a problem

Járt a pofánk

Hirdetés

oMm szemével

From the land down under

Amiért még mindig nincs kép a befejezett upgrade-ről...

2007.05.13. 20:49 | ommm | 16 komment


...annak az az oka, hogy késedelmet szenvednek a munkálatok. Jelenleg azért, mert szombaton megérkezett a toronymerevítő. Ez még nem is lenne baj, ha csak köze lett volna a típushoz. Ugyebár internet és a "szakértők".
Maga a konstrukció nem rossz, mindössze annyi volt a baj, hogy a talpakra előrefúrt lyukaknak sem a száma sem a helyzete nem egyezett. Volt rajta négy lyuk, kellett három, de még ez sem lett volna baj, ha a négyből nem csak kettő passzolt volna. Ráadásul a gyártó nem vette figyelembe, hogy van egy pont a tornyon, ahol egy kitámasztópöcök van kicsit kívülebb a csavarok által képzett körön.
Szóval nem elég, hogy a baszomkemény acélba lyukat kellett fúrnom (elég nagyot) még a talpból ki is kellett flexelnem egy részt. És hogy ne végezzünk gány munkát szépen legömbölyíteni az éleket, hogy egy U-alakot kapjak.
Na ezzel elment az egész délutánom, magát a merevítőt olyan fél tíz magasságában a 20. század egyik legnagyobb találmányaként ismert szerelőlámpa (szigorúan drótból hajlított fogassal) fényénél kezdtem el berakni.

Be is ment, mint kacsába a kukorica, igaz kicsit rágyúrtam azzal, hogy gumikalapáccsal rongyon keresztül megütögettem.
A ráfeszítésnél jól megizzadtam, de totálisan keményre akartam beállítani (ja, mert állítható, nem fix), hogy minél kevesebbet engedje dolgozni a kasztnit elöl.

Hiszitek vagy sem, az eredmény fenomenális. Nagyon egyszerűen mérhető ennél az autótípusnál, ugyanis ezidáig félig lehúzott ablakoknál (ugye nincs keretük) szépen be-berezegtek az úthibákon és az A oszlop felöl tempósabb kanyarvételkor vagy terhelésváltáskor enyhe roppanó hangok jöttek.

Nos, ez megszűnt, én meg örülök.


U.I. Szombatok meglátogattam baowah-ot és a Jawa bobberét, és kicsit gurultam is rajta. Nagy fílingje van a gépnek az biztos, és meglepően finoman járt. Kösz!
De 100 százalék az is, hogy belekezdek egy motoros-prodzsektbe én is. Punktum.

Legyetek jók, holnap hétfő, szívunk öt napig megint.

(fotó by myself. Brünn, 2006, FIA GT forduló, Viper GTS-R)

A bejegyzés trackback címe:

https://ommszem.blog.hu/api/trackback/id/tr6975344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.05.14. 08:33:41

ja, és igen finom házi réteseket is nyúltunk a helyi önkormányzattól...hehe

Algernon 2007.05.14. 14:32:01

Egy ideje figyelem már a blogodat, látom a fejlesztős bejegyzéseket, viszont sehol nem találtam meg, hogy tulajdonképpen milyen kocsiról is van szó? :)

Sopánka76 2007.05.15. 07:45:31

Kösz a hírt! Zene füleimnek! Látom te is barkácshajlamú vagy! Én meg megpucoltam a féktárcsáimat, hogy ne adjanak súrlódó hangot!
Kitöltötted már a "Mekkora barkácsember Ön?" tesztet? Ilyen kérdések vannak pl.: "Mire használja Ön a flexet? - Vágás, csiszolás, manikűr, pedikűr, fogkőeltávolítás..." LOL.

Nekem meg bele kell húznom, mert az egyetlen felllelhető V6-os sierrának 235ezerre csökkent az ára, ha így folytatják, el fogják adni, mire megvehetem! Na arra is nagyon kell a toronymerevítő!

Jut eszembe: csak elöl van merevítő ugye? A sierrába hátulra is ajánlott, úgy hallottam.

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.05.15. 08:51:10

latod ommmmmmm?

te is lemaradtal a scorpio cosworth blokkos/futomuves mercury sierra rs4-rol a hetvegen. pedig miylen boldog lett volna egy kis beszamolotol sopanka?

ommm 2007.05.15. 09:05:49

Sopi: azt okvetlenül vedd meg, mindegy milyen állapotban van, sok munka lesz vele, de ha egyszer kész!
Szerintem minden autónak jót tesz a merevítő, szívem szerint raknék én elöl alulra és hátra is, de hátul nagyon behatárolná a csomagtartót, az pedig gond...

baowah: szerintem a Sopi szívesen eljönne egyszer megnézni, kicsit bánom, dehát a rétes az rétes:))
és ne mondd, hogy neked nem ízlett

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.05.15. 09:11:40

lemaradtal egy cosie-rol. ne cukrozd a taknyot....retes maradt volna :)

ommm 2007.05.15. 09:28:30

ám legyen igazad. de nincs a világ végén, megyek én még oda. a bobber ott lesz:)

Sopánka76 2007.05.15. 10:33:12

mikor mész? jövök én is! :D
bobber a motor miatt? ez jó! :D
azért nem mindegy, hogy a kaszni negyedét kell-e csak kilakatolni, vagy a háromnegyedét... :P
Lehet, hogy kapcsolatba lépek az eladóval, nehogy odaadja valakinek százötvenért!

ommm 2007.05.15. 10:36:50

ha baowahnak lesz ideje, akkor vagy itt, vagy az ő blogján (baowah.blog.hu) megtudod. levajazom és kiteszem ide.
khm...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.05.15. 11:54:45

Nálunk esélytelen levizsgáztatni egy kicsit is átalakított motort. Ha odaállítanék egy bobberrel elhajtanának a faszba. Én ezért nem is kezdek bele ilyesmibe. Inkább járok az erdőbe motorozni,onnan el lehet jutni közvetlenül a Balcsipartra:)

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.05.15. 13:41:23

minden csak szervezes kerdese.

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.05.15. 13:42:53

az uj bicajcsengom figyeltetek?

ommm 2007.05.15. 13:47:04

lecsekkoltam, ritka szép darab. annak díszhely jár:))
süti beállítások módosítása