Külső feed

Houston we have a problem

Járt a pofánk

Hirdetés

oMm szemével

From the land down under

Minden idők két legjobb rock albuma

2010.08.02. 22:36 | ommm | 6 komment

Címkék: black sabbath paranoid

Egy és ugyanazon zenekarhoz köthető. Valakinek sajnos, valakinek nem, de a tény tény marad: mindegyik szám az első két albumról zseniális. Az pedig nagy szó. Itt az elsőről, a péntek 13-án megjelentről, személyes nagy kedvencem a The Wizard.

A bejegyzés trackback címe:

https://ommszem.blog.hu/api/trackback/id/tr222194431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2010.08.03. 08:43:43

@froton: Az a másik alap.
A létező legsúlyosabb dolog.
Rohadtul átgondolt, kőkemény.

mercurius 2010.08.03. 09:14:03

Zeneileg mindenevő vagyok, ám attól tartok, ahogy a jazz-t úgy a metált sem értem. néha belebuzulok, de kell valami bevezetés. most jusztis meghallgattam a kérdéses számokat, de nem tetszettek. pedig nem rosszak.

kell valami bevezető. A múltkor pl a 7th son of the 7th son (remélem jól véstem) 2 hétig csak metált hallgattam, majd a végére rammstein érkezett, ami megint kivitt ebbő a hullámból.

Tiszteletem a rajongóknak. Egyszer szeretném megérteni Mitől lehet egy album a létező legsúlyosabb, átgondolt, kőkemény.

A hidrodinamikus sebváltóhoz is kellet kis idő...

ShwartzWazul 2010.08.03. 10:06:24

Ízlésekről nem vitázunk.
Az időszak legjobbjai között van az album, de nálam a Led Zeppelin IV. viszi a pálmát.
A The song remains the same koncertfilmnél pedig azóta sem készítettel jobbat.

Alhazred 2010.08.03. 10:17:05

nálam az első hat sabbath lemezben nincs hiba, mindegyiken vannak óriási dalok-hangulatok-riffek, nameg máig hivatkozik rájuk a teljes metálszcéna, szóval. a black sabbath, under the sun, lord of this world jellegű daloknál súlyosabb, gonoszabb zenét máig nem tudott csinálni senki, szvsz.

micsoda gitár-basszus összjáték van ebben a wizardben is végig, jesszusom.

mellesleg iommi bácsi utóbbi munkái is félelmetesek, lásd a glenn hughes-zal közös lemez, vagy a tavalyi heaven and hell (rip dio).

J.G. 2010.08.16. 17:42:36

Az azért érdekes, hogy pont ők a top. A gitárosnak nincs meg az ujja, az énekesnek a hangja,...

Ettől függetlenül jók. Szerintem kicsit magas a legendafaktor. Legalábbis nálam. Jók, de nekem nem a legjobbak.
süti beállítások módosítása