Külső feed

Houston we have a problem

Járt a pofánk

Hirdetés

oMm szemével

From the land down under

Végre!

2007.10.21. 19:52 | ommm | 10 komment


Vége az idei Forma-1 szezonnak.

Egy olyan ember lett világbajnok, aki nagyon megérdemelte már.
Hiszen ő volt az, aki nem pofázott, nem mocskolódott és magán kívül mást nem okolt kudarcaiért.
Csak tette a dolgát.
És bár a jelenlegi Forma-1-es mezőnytől nem vagyok elragadtatva, még mindig Kimi Raikkönen az, akinek ezt a VB-címet adtam volna.
Hiszen legalább benne, igaz, nyomokban csupán, de mégis megvan a régi idők tökössége. Hamilton besokalt, Alonso saját magában fulladt meg. Massa pedig nagy volt abban, hogy megtette, amit meg kellett tennie, tisztelet neki.

Great job Kimi!
Köszönjük.

A bejegyzés trackback címe:

https://ommszem.blog.hu/api/trackback/id/tr43203136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2007.10.21. 20:11:37

Ez így tökéletes!!!

AP (törölt) 2007.10.21. 20:16:02

Húú mekkora buli lesz ma este Rio-ban.. :)
Éljen a Ferrari és Iceman!

AD1 2007.10.21. 20:33:02

micsoda verseny.....
Kimi megérdemelte.

de jó h végre vége ennek az évnek.....

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.10.21. 21:14:18

Én elmennék Raikonnennel inni ma este, de szerintem nem sokáig bírnám az iramot:) Őrült finn, megérdemelte...

mugen 2007.10.21. 21:34:07

Egy baromian izgalmas futam és egy jól megérdemelt győzelem!
Egészségetekre fiúk! Pukk a pezsgő és koccint! :)

Rocko- 2007.10.21. 22:32:06

scheerti nem te voltál a kommentátor palik mellett? ő is pontosan ezt mondta. :D
az én véleményem meg itt:
belsoseg.blog.hu/2007/10/21/2007_brazilian_gp

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.10.22. 18:45:47

én csak ma tudtam meg a hírt, mert tegnap Luxusautókiállításon voltam Katicskával :D így lemaradtam a totalcarról meg a futamról is...de megérte :D és raikönnen rulez! végre végre végre...és vicces volt mert ha megfigyeltétek alonso szerintem jobban örült mint kimi, hogy nem hamilton nyert...

LuisBűnjel 2007.10.24. 13:02:12

Ez szerintem is így volt tökéletes, mondjuk szerintem Raikkönen-ben nem csak nyomokban van meg a tökösség. Viszont van valaki aki méginkább lenyűgözött, ez pedig Kubica. Remélem, hogy nem jár úgy ahogy Alesi, vagy Button, igazán kár lenne érte.

prokee · http://blog.prokee.hu 2007.10.24. 19:33:37

Nagyon ráfért.
Az idei szezont kissé skizofrén állapotban kezdtem. Kimi mindig szimpatikus volt, de valahogy nem tudtam tiszta szívből drukkolni egy Ferrariban ülő pilótának. Alonsót szintén nem kedvelem, Hamilton meg eleinte egy mosolygós, ártatlan, vödörrel hadonászó óvodásnak tűnt.
Ezzel viszont megnyílt a világ, rájöttem, milyen jó szórakozást nyújt a második-harmadik vonal, ha rájuk koncentrál az ember fia. Utoljára Takagin izgultam annyit 98-99-ben. Második évében egyetlen versenyen sikerült végigmennie, de azon rögtön Schumacher előtt. A szezon többi futamán kiesett, az elképzelhető legváltozatosabb módokon :)
Idén az élmenők mellett (helyett?) tartalmas szórakozást nyújtottak a máskor szürke eminenciásnak mutatkozó "farolleres" srácok is. Sutil, Davidson, Albers, Sato, Vettel, Winkelhock, stb... Talán az egyetlen csapat, aki stabilan hozta a nullát, a Honda volt - pedig a pilóták is, az autó is jobb sorsra érdemes.
Persze az utolsó futam előtt én is kalkuláltam, mi jöhet még. Ráadásul bigott Ferraris cimborámmal együtt néztük meg a brazil GP-t, és kissé tartottam tőle, hogy komoly észosztás lesz, bárki bárhol végez.

Végül persze mindketten elégedettek voltunk. Kimi és a Ferrari vitte az egyéni és a csapat VB-t, én meg diszkréten örültem Kimi címének (ami alaposan ráfért), meg kevésbé diszkréten annak, hogy Alonso csak a harmadik lett :)

semmicico 2007.12.01. 16:37:02

van egy jópofa videom, egy reklámfilm. EBben Alonso és Hamilton (még) viccesen versenyeznek az élet minden területén, aztán a végén Raikönnen integet ...

Hova küldhetem ? :-)
süti beállítások módosítása