Külső feed

Houston we have a problem

Járt a pofánk

Hirdetés

oMm szemével

From the land down under

Ajándék

2007.10.22. 18:52 | ommm | 4 komment

-katicska-, az Alkholos Italok Felkent Papnője és -miluman-,a  legifjabb hivatalos autóbuzi jó fejek és voltak olyan rendesek, hogy megosztották velem annak a kiállításnak a képeit, ahová meghívásuk ellenére nem tudtam elmenni. Míg én tövig rágtam maradék körmeimet a képernyő előtt, ők Carrera GT-k és Maseratik között tévelygve kattogtatták a gépet.
Lehet nézni:
ITT

Köszönöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://ommszem.blog.hu/api/trackback/id/tr91204008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.10.22. 20:44:29

yay ^^ jó volt, csak nem találtuk a subarut...

katicska 2007.10.22. 22:30:03

Jövőre jössz Te is velünk! Majd igyekszem időben szólni.
De azt hiszem, Te sem unatkoztál a hétvégén...

Wezo 2007.10.23. 04:04:11

Kinn voltam en is, de nagyon furcsa, mert valahogy igy egyutt nem utott akorat egy-egy auto mintha utcan allnanak a suzukik kozott :P
Komolyan azt ereztem hogy a gallardo milyen unalmas vagy 8 darab volt kinn minden sarokban 1 es mar untam az 5.utan. De biztos bennem van a hiba :(

hege 2007.10.23. 16:27:52

Igen, van benne valami. En is szeretek ilyen helyekre jarni es teny, hogy neha mar sok is a jobol. Meg neha ideges vagyok, hogy nem ulhetek bele :-)
süti beállítások módosítása