Külső feed

Houston we have a problem

Járt a pofánk

Hirdetés

oMm szemével

From the land down under

Maradjunk annyiban,...

2008.03.04. 21:10 | ommm | 5 komment

...hogy Stallone utolsó nagy fellángolásának lehetünk szemtanúi. Az új Rocky és a Rambo negyedik része végre-valahára két kitűnő film. Minden bizonnyal hattyúdalok is egyben, de ez senkit ne zavarjon, aki azt akarja látni, amire számít.
A Rocky a legrockybb, a Rambo IV pedig a legrambóbb, ami létezik.
Nem kell rajtuk gondolkodni, nézni kell őket, mint gyermekkorunkban és jó lesz.
Anabolikus toroktépés puszta kézzel, dagadó erek és természetesen gépágyú.
Királyság a köbön. Szép volt Sly.

A bejegyzés trackback címe:

https://ommszem.blog.hu/api/trackback/id/tr37365804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ndr 2008.03.04. 22:08:36

Sajnos nem kapni hangalámondással! :)

pkelement 2008.03.04. 22:18:19

nem ide tartozik, de a mostani hetem egyszerűen ilyen.

A pozsonyi autószalonon láthatók lesznek a kínai autók is. Hogy ez most jó hír, vagy rossz?

martong 2008.03.05. 09:33:50

én jó sokat röhögtem rajta, jókemény a Rambo amikor szivatja a kommandós csóka a hajóban, csak néz előre azt szevasz :))

amúgy ide már az M60 és az M249-es is kevés volt, 50-es kaliber kellett neki

amúgy tényleg jó nosztalgia volt, nemúgy, mint a Die Hard 4 - az gagyi

DR!FT3R 2008.03.05. 12:00:59

Én láttam az új Rocky-t de nekem nagyon eröltetettnek tűnt, de lehet hogy csak nekem.
Az új Rambo-hoz még nem volt szerencsém, de kívácsi vagyok rá, hogy sikerült...

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.08. 09:48:20

a rambo 4 elég nyers, épp ezért állat, ajánlom énis
süti beállítások módosítása