Külső feed

Houston we have a problem

Járt a pofánk

Hirdetés

oMm szemével

From the land down under

Essen. Ruhr. Öngyilkosság. Anarchia.

2010.09.20. 15:08 | ommm | 6 komment

Címkék: vidék essen ruhr

Péntek éjszaka, tomboló, mattrészeg, egymáson keresztülokádó fiatalok, üvegcsörömpölés és anarchia. Németország ilyen éjjel, főleg a kilátástalanul ronda és szürke Essenben.

Dolgoztunk. Hajnali fél négykor Attila török büféje előtt is. Soha többet nem megyek arra.

A bejegyzés trackback címe:

https://ommszem.blog.hu/api/trackback/id/tr632310070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csokiájsz 2010.09.20. 15:21:51

ez most nem annyira érthető.

Elmentél Németbe, megláttad mit csinálnak a német fiatalok éccaka, oszt besokalltál?

Puff. Nekem az első élményem a frankfurti pályaudvaron egy drogos csaj volt, a nyakából állt ki a tű és 5 Márkát kért, hehe.

ommm 2010.09.20. 15:23:39

@csokiájsz: Nem. Essenben voltam. Németországot azért egész jól ismerem, de Essen teljesen más. Tiszta industrial, anno szétbombázott, újjáépített és lehangoló. Ez a város, ahová többet nem megyek vissza.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.09.20. 15:47:45

Minden német városban megtalálhatod ezt a jelenséget. Ausztriába kell menni, ott tíz percen belül kijön a rendőr, és elvisz mindenkit, még a büfést is. Vagy Svájcba, ott eleve a büfés a rendőr.

Lowtyo 2010.09.20. 15:49:48

egyszer én is voltam. szutyok, szar idő volt.
egész nap azon paráztam, nehogy essen.

csokiájsz 2010.09.20. 15:53:24

Essenből nekem az autónepperek maradtak meg, akik már a piac bejáratánál rángattak ki az autóból / tukmálták rád a portékát.

:-)
süti beállítások módosítása