...bizony, volt itt élet a small block előtt is. Tatra V8 és a hangja. Olyan 1 perc körül a legjobb. Enjoy!
Azért egy léghűtéses V8 nem rossz dolog...
2007.08.26. 23:31 | ommm | 7 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://ommszem.blog.hu/api/trackback/id/tr78149839
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Sopánka76 2007.08.28. 18:17:30
hmm :) tényleg klafa. Nekem közvetlenül az előtt jobban tetszik, de ezen nem fogunk összeveszni.
hege 2007.09.13. 14:34:58
Szep. raadasul amit lattok a kepen (azert ilyen hangos is) az egy ejektoros hutesu versenymotor. Nincs hutoventillator, ezaltal megsporolnak par loerot, a hutolevegot pedig az ejektorba vezetett kipufogogazok szivjak at a hutobordak kozott. kozuti kozlekedesre sajnos nem alkalmas, mivel nem lehet hangtompitoval kombinalni.
hege 2007.09.13. 14:39:03
Ilyen hivatkozast tudok kuldeni:
de.wikipedia.org/wiki/Tatra_607_Monoposto
Ennek az alvaza lathato a filmen (T-607)
de.wikipedia.org/wiki/Tatra_607_Monoposto
Ennek az alvaza lathato a filmen (T-607)
hege 2007.09.13. 14:42:15
Te Omm, ez szerintem benne van a Závodní vozy c. kiadvanyban, ha jol emlekszem, egy hengeren szemleltetve is van az ejektor elv, feher alapon kek rajz, nezd csak meg!
ommm 2007.09.18. 00:00:18
persze, ott van. a Le Mans Tatraplanban is ilyen volt, asszem. Amit úgy építettek újjá a tervek alapján.
én meg ültem benne:)
jó könyv az, mondom én:)
én meg ültem benne:)
jó könyv az, mondom én:)
hege 2007.09.18. 17:48:28
Erre nem mernek megeskudni. Szerintem csa az ujabb fejlesztesu V8-nal hasznaltak, de utananezek, ha el nem felejtem.