Külső feed

Houston we have a problem

Járt a pofánk

Hirdetés

oMm szemével

From the land down under

We love dabljú's

2008.05.26. 10:57 | ommm | 30 komment

Címkék: bmw zita 2008 omm yetro


Kész a Yetro-túra beszámolója. Várhatóan szókimondásom masszív fikaözönt eredményez majd, tökéletes metszetet adva a netes társadalom értelmi szintjéről.
Rövidesen a Belsőségen és az Autóbuzikon.
Kattra nagyobb, ha kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://ommszem.blog.hu/api/trackback/id/tr12487831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.26. 11:36:54

kéne nyírni a sörényből :) uhh, de Az Autó még mindig autó. Üdv Zita :)

martong 2008.05.26. 13:40:40

Zita E30-a még mindig az egyetlen BMW ami kurvajól néz ki pirosban :)

mikor jelenik meg? kíváncsi vagyok a sok 'intelligens' kommentre, olyan jókat lehet röhögni rajtuk, főleg munkaidőben ;)

Sabc 2008.05.26. 13:44:36

a cimkék között ott lesz, hogy Grga Pitic? :)))
Esetleg Haile Gebreszelasszié? :))

ommm 2008.05.26. 14:58:11

Nem tudom még, hogy mikorra időzítik, de a héten bizonyosan.
Ha címke nem is, kép lesz bőven. :D

Tommi 2008.05.26. 16:26:29

Baszki milyen hosszú a séród!
Január óta nem voltál fodrásznál, vagy mi van? :DDD

ommm 2008.05.26. 16:30:05

heh. évente egyszer megyek fodrászhoz, akkor könökre, aztán mindig ez a vége nyárra. :)

Sopánka76 2008.05.26. 16:57:31

ciao!
Csak annyit tudok mondani: EGÉSZSÉGETEKRE!
Szívesen olvasnék több részletet is a feladatokról, szívásokról stb.!

ommm 2008.05.26. 17:16:17

majd személyesen :)
jún 13-15. időben megtudsz midnent :)

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.26. 20:46:39

hogy le nem szákád rúlad a terepmintás nádrág... alig 3 hét taliig, jee :D

kkn 2008.05.27. 03:46:12

Szerencsére a fikaözön beszólogatáscsokorrá szelídült.
Végül is, nem Dacia-cikk volt.

Egyik kollégámnak egy '90-es, négyajtós E30 316i-je van. A haverjának meg másik kettő. Az egyik teljesen lepusztult, annak a papírjaival futkározik egy külföldről behozott 318iS-sel, de az sem sokkal fényesebb.
A műszaki augusztusra elfogy, az iS el lesz bontva. Én kapacitálom, hogy vegye meg a motorját, de a macera, meg a pénztelenség miatt csak álmodik róla, de nem lép. Mivel gyári vezérműtengelyre sem futja neki, és vár egy elfogadható bontottra.

Még életemben nem vezettem BMW-t, pedig kedvenc autómárkám ( tizenévesen, egy autókereskedésben a métert-kiállni-és-segédlettel-berakott-rüki-után-visszát egy E28-al nem számítom ). Egyszer már meg kellene kérnem a srácot, hogy segítsen végre betótolni a hiányosságomat.

Bocs a nyomorunkért, de az E30 képéről ez ugrik be.

ommm 2008.05.27. 08:50:01

az iS pedig ritka kincs. M3 light a javából. pörgös, erős kis motorral, patent futóművel. nagy hiba lesz elbontani.

@ 2008.05.27. 17:03:01

m3 light? a maga 140 lovával? ehhehe azért na.
az m3 light az a 320is. csak az meg ritka mint a fehér holló

kkn:
bmwt minnél előb bki kell próbálni, persze nem 16it, az állítólag azért még bmwnek is lomha.

Lally 2008.05.27. 20:48:31

Mondcsak Omm, hogyan lehetett 18i-ből 35i-t csinálni? Legálisan!
Nálunk még a 105-ből 120-as Skoda is húzós. Ezért kellett inkább kasztnit cserélnem a roncs 120-ason.. :(((

ommm 2008.05.27. 20:50:47

nem egyszerű, majd inkább személyesen.
de ha pontos akarok lenni, akkor inkább a "nem lehet belekötni" módot írnám :)

@ 2008.05.27. 21:30:32

Ez az 18->35 mutáció szerintem többünket érdekelne, szóval ha lehetne egy írásos formát is kérni róla:)

tomnemtom 2008.05.28. 11:09:41

osztán jól látom, hogy valami ZR-es Eagle F1 vagy milyen gumi van rajta, hogy "jól kiadja" ??? :)

ommm 2008.05.28. 11:22:17

ommm 2008.05.28. 11:21:04
:)

Toyo Proxes ha jól emlékszem.

Konverzió dióhéjban:
- kell egy hathengeres E30
- motorcsere finoman
- papírozás, rendőr max azt látja, hogy jókora a blokk, sorhat
- mivel a karosszériaszám a lényeges (motorszám már nem mérvadó), így nem is érdekli majd.

Ez esetben Csehországban lett lefuttatva a dolog, de ne kérdezzétok hogyan. nem akarok Z nevében nyilatkozni és ne legyen már minden publikus. Kösz

Ja, el ne felejtsem, mint midnen rendes átépítés esetében itt is a motor kerüljön bele utoljára. Kell oda elég komoly futómű és fék is, merevítés ide-oda, szóval csak ésszel.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.28. 11:25:36

ja, el kell jönni a találkozóra, ha jól selytem Zita is gyün és akkor majd ő mesél :)

Péter 2008.05.28. 19:45:04

Hali, Omm meg tod mondani h az 540i-s BMW-ről ami a totalcar yetro belsőségében található, hol találok még képeket??? Kurva jól néz ki :))

ommm 2008.05.28. 19:56:48

valami sabc nevű csüngőhasú agáré

Én 2008.05.28. 20:03:23

De a szürke e34-es formájú, nem a cápaorrú :D

kkn 2008.05.29. 21:54:44

Mint írtam, a 318iS külföldről behozott, papírok nélküli autó, ami a másik papírjait kölcsönvéve fut.
Csak a kasztnija eléggé odavan, meg nem is nagyon gondozták, mivel eleve a-műszaki-végéig-fut-majd autónak vették. Nem tudom, de lehet, hogy a papírokat biztosító donor sem műszakiképes már, és az sem él tovább.

Hát, csak ezt a 316i-t tudom a környezetemben. Volt nemrég egy másik kollégámnak egy E34 520i is, dehát ez a kasztni-motor kombináció is a maga nemében inkább egy korrekt túra-, mint élményautó.

kkn 2008.06.01. 02:26:50

@
Itt van egy ilyen fehér holló:

www.i0100.com/us/bmw-320is-used_d6938au.htm

Na igen, 2 milla, és még csak megvetted kint, nem csináltál itthon vele semmit.

kkn 2008.06.01. 02:36:55

Amúgy igazad volt, eddig nem néztem utána, csak hallottam a típusnévről, meg hová gyártották.
Most olvastam, és elég durva. Persze elmarad az E30-35I-től. Dehát külön világ a kettő, az erőből megy, emez meg piszok fordulaton pörög.
Nem is tudom, most az M3, vagy ez a ritkább.

@ 2008.06.01. 20:11:09

talán ez, nálunk. Használtautón is hirdetnek egyet, kicsit magas áron.
www.hasznaltauto.hu/1136100_bmw_m3_1988
állítólag olasz m3 nak is hívják, gondolom mert ott árulták leginkább.
Akkor hajrá a 316i hez valamit talán az is tud mutatni:)

kkn 2008.06.01. 23:24:55

A srác is azt mondta, hogy a 316i-je nem igazán mutatna sokat a BMW-ségből. Főleg, így eljkajált vezérműtengellyel.
De talán sikerül úgy, hogy elkéri a haverja 318iS-ét, és azzal ejtjük meg a próbát.
Azt mondja, hogy az övé 4000 felett már nem igazán dinamikus, de a haverjáé még afölött is elég gyorsan lefekteti a forulatszámmérő mutatóját.

kkn 2008.06.01. 23:27:34

Ja ezt a hirdetést láttam. Az a röhej, hogy ez elméletileg itt nálunk van Egomban. Dehát ki figyeli annyira ezeket a gépeket, főleg, ha tobzódnak rajta a feliratok, elkönyveli műmájer autónak, és kész.
De nem is láttam, vagy igen, de nem figyeltem fel rá.

kkn 2008.06.23. 00:41:04

Ha csak a 316i-vel is, de megvolt az első BMW-zésem ( de megpróbálják a 318iS-t is elhozni).
Jó volt, megrohantak a Golf II-esem emlékei, a szervótlan kormányról, hogy látom a mocitetőt, meg a sibeda...
Amúgy a motorhang meg nagybátyám 1200-es Ladáját juttatta eszembe.
Tetszett az egész, hogy körbevesz a műszerfal, hogy kanyarban öreg telókkal is kevésbé billen, mint a Fabiám.
Persze, van jópár hibája, de jó volt vezetni, nem a teljesítmény, hanem az érzés miatt.

Ő az:
kepfeltoltes.hu/080623/DSC00829_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
süti beállítások módosítása