Sajna fekete, de legalább nem egy übergenya tulajdona lett. Zoroslav Kollár nem az a tipikus milliárdos szemétláda (mégha a külseje esetleg mást is mond), mint a többi, rendszerváltás utáni hirtelengazdag. Mindenkinek van vaj a fején, de az biztos, hogy nem egy hivalkodó kivagyi figurája a szlovákiai krémnek. Rengeteg pénzzel szponzorál régészeti ásatásokat szerte a világon, emellett pedig szereti a penge verdákat.
Így lett övé 40 millió koronás áron a fekete Veyron.
Elmondása szerint alaposan megvizsgálták életrajzát és cégbirodalmát, tevékenységét, mielőtt úgy döntöttek Molsheimben, hogy eladnak neki egyet (diszkrét lol). Kiutazott Franciaországba, ahol egy intenzív kurzus után kapta meg csak a kulcsokat.
Szerencsére nem az a beteg gyűjtő fajta, aki majd garázsban babusgatja, egy kis mázlival utcán és a brünni versenypályán is össze lehet vele futni.
Remélhetőleg nem okoz neki majd nagy problémát az elindulás és nem teszi közröhej tárgyává, mint másik milliárdos kollégáját (és egyben a leggazdagabb szlováknak mondott) Patrik Tkáč-ot Pagani Zonda F-je, amelyikkel egyszerűen képtelen volt elindulni a délutáni, belvárosi forgalomban. (Mindig lefullasztotta a motort, a pórnépnek adva legalább egy kis elégtételt).
Gratulálok Mr.Kollárnak, minél több balesetmentes kilométert.
De hiába van itt az orrom alatt, attól még ugyanúgy Ferdinand Piech megalomániájának tartom a Veyront, mint eddig. Übertechnológia ide vagy oda. Az autóbuzéria másik vonalán futok. És nem csak anyagilag.
Az első Veyron Szlovákiában
2008.07.01. 10:01 | ommm | 12 komment
Címkék: veyron szlovakia
A bejegyzés trackback címe:
https://ommszem.blog.hu/api/trackback/id/tr67547328
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Hetfield 2008.07.01. 10:49:10
Keresd fel és mond meg neki hogy a hungarian totalcar szívesen írna róla tesztet :-) Akár még szlovákul is :D
Lowtyo 2008.07.01. 10:59:46
Szerintem inkább ne emlegesd elötte azt a szót, hogy totálkár.
Amúgy nekem sem a Veyron ugrana be először, ha rám szakadna a bank. (talán a mentők száma) Én is inkább a Bentley-t kérném.
Amúgy nekem sem a Veyron ugrana be először, ha rám szakadna a bank. (talán a mentők száma) Én is inkább a Bentley-t kérném.
hege 2008.07.01. 13:06:28
Piech ide vagy oda, a megalománián tul is az egyik legszebb autó, amit valaha láttam. Egyébként a mai napig megvan a 90-es évek elejérol származó EB 112 képem (12 henger 60 szelep), ami mindig a falamon lógott a kollégiumban. Azt még Gugiaro (bocs ha rosszul írtam a mester nevét) tervezte és egyszeruen a legszebbenk tartottam sokáig az Aston Martin DB7 mellett. A Veyron pedig azt a formát viszi tovább.
Mit is akartam még, uhum ...
Szép és kész, a feleslegesen eros motort megbocsátom, csak azt sajnálom, hogy már nem egy onálló gyár gyártja.
gaz globalizáció...
Mit is akartam még, uhum ...
Szép és kész, a feleslegesen eros motort megbocsátom, csak azt sajnálom, hogy már nem egy onálló gyár gyártja.
gaz globalizáció...
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.07.01. 15:02:14
Az a borzasztó vicces, hogy a Zonda haszonnal adja tovább a kocsikat, amelyet a 'fiftgír is a legjobb szupersportautónak mondott, közel sem ennyiért. A Bugatti meg dollármilliókat bukik egy-egy Veyronon. Állítólag. Ha ez tényleg így van, akkor megalománia, ez egész biztos:)
Tamas 2008.07.01. 18:24:44
www.hasznaltauto.hu/2191404_bugatti_veyron_2008 ÉS akkor .......
Gt 2008.07.01. 20:12:14
komoly, "csak keszpenzes vevonek"
zoltec 2008.07.01. 21:32:20
Nézzétek meg a youtbe-on a videot, melynek cime: "bugatti veyron vs yamaha r1". Valami autopályán a motoros utolér egy szép lassan (vagy 160nal :)) "poroszkálo" veyront, aztán nem birja megelözni... A végén még egy carrerra GT is feltünik... Azt se... jo kis video.
Stanci 2008.07.01. 21:56:17
nem klafa, nem fér bele a gyerekülés... :D
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.07.01. 22:11:16
kell menni Brnoba
GiXXXer 2008.07.01. 22:12:24
Ha ennyi felesleges pénzem lenne, akkor sem vennék Veyront, bár kifejezetten tetszik, hogy elszakad a hétköznapi technikától a W16-os, főleg a keresztbe-kasul kaliimpáló szelepek tetszenek.
Persze okos tunerek egy 2 literes B4 Imprezából is kihoznak ekkora teljesítményt... :P
Persze okos tunerek egy 2 literes B4 Imprezából is kihoznak ekkora teljesítményt... :P
Lally 2008.07.01. 22:23:27
Hege! Biztos, hogy ez a legszebb? :DDDDDDDDD
hege 2008.07.02. 10:50:23
Lally!
Nem biztos.
A genfi szalonon lattam parszor eloben es ram komolyan nagy hatassal volt. A kepek ezt nem adjak vissza egyaltalan, de ennyi kompromisszum mellett szep format adtak neki, az biztos.
A szepseg meg ugyis relativ. Nekem pl. foleg az olasz a szep, de neha masnak is sikerul.
Nem biztos.
A genfi szalonon lattam parszor eloben es ram komolyan nagy hatassal volt. A kepek ezt nem adjak vissza egyaltalan, de ennyi kompromisszum mellett szep format adtak neki, az biztos.
A szepseg meg ugyis relativ. Nekem pl. foleg az olasz a szep, de neha masnak is sikerul.