Külső feed

Houston we have a problem

Járt a pofánk

Hirdetés

oMm szemével

From the land down under

Nyaralás-utolsó felvonás

2008.08.30. 20:28 | ommm | 10 komment

Címkék: nyaralás op peca nati roberto bea

Idei nyaralásunk utolsó állomásaként egy többnapos horgászatot rendeztünk. Magunknak és rég nem látott barátinknak egyaránt.
Több napra kiköltözünk nagybácsim hétvégi kőházában nem messze Teply Vrch falutól, ahol a gyönyörű, 100 hektáros víztározóban csak úgy nyüzsögnek a halak.
Haha, aki tudja milyen a horgász-szerencse és miről is szól a pecázás, az már sejti, milyen végeredménnyel zárult a túra, aki nem, annak elárulom, hogy a négyszeres kiülésre is mindössze csak pár ostoba sügért fogtunk.
Először Robertó, a Totalcar műsorainak mesteri vágója érkezett barátnőjével és kutyájukkal, amelyik természetesen azonnal vérre menő verekedésbe bonyolódott Károllyal, így onnantól kezdve szeparálni kellett őket.
Ettől a kis logisztikai gubanctól eltekintve nagyon jól szórakoztunk, kapásunk rengeteg, de kicsire nem adtunk, a nagy pedig nem jött össze.

omm: DSC03110

Itt, felül, Robertó még a dugozásban bízott. A hajnali támadáskor jót dumáltunk, amikor még nyugodt a víz, finom harmat ül a füvön és minden csendes. Olyankor és este a legjobb horgászni. Eleinte nem akartam neki elhinni, amit az új Megasztár bénáiról mesélt, mostanra azonban be kellett látnom: teljesen igaza volt.

Aztán sajnos Robertóéknak menniük kellett, várta őket a kötelesség, így már nem tudtak találkozni Orosz dokiékkal, akik nagyon eltökélten jöttek legyezni és villantózni. Persze semmi nem volt egyszerű, némi késés belefért ugyan, aztán a pénzváltás körüli bonyodalmak során Natinál kicsit kiborult a bili, de végül minden orvoslódott, a tényleg finom bólé és (számomra főleg) a Robertó által ajándékba hozott párlat orvosolta a problémákat.

Ja, meglepő módon OP saját maga készítette legyeit (és fél a kutyáktól), a hűség kedvéért azért illik hozzátenni, hogy egy órányi pergetés után levágta őket a szerelékről, mivel nem arattak osztatlan sikert a süllők körében.

omm: DSC03116

Nati is próbálkozott, de hamar ráunt, így ő átlényegült és immár operatőri szerepkörben asszisztált. Ja, állítólag lesz az egészből valamiféle kisfilm, remélem tényleg, nem jut ebek harmincadjára, mint az első Belsőség-találkozó nyersanyagja.

Esténként persze, ugyanúgy, mint Robertó és Bea esetében is, kültünk a teraszra és rengeteget nevettünk és témáztunk, valahogy nem is volt nagy baj, hogy nem fogtuk meg a legendás óriás süllőt.

Mert a horgászás sokszor inkább a totális kikapcsolódásról, a természetről, a nyugalomról és a csendről szól. Az gyógyít és jó.
(A képekre kattintva galéria nyílik)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nat 2008.09.01. 20:07:01

Azért a történeti hűség kedvéért megjegyezném, hogy nem untam én egy pillanatig sem a mártogatást, ellenben a bejegyzés szerzője mögöttem állva sóvárogva nézte ki kezemből a szuper pecabotom :) jó másoknak örömet okozni, főleg, hogy így legalább volt kapásunk is!

ommm 2008.09.01. 20:35:53

Szentigaz, de olyan frusztrált arccal adtad át, hogy azt hittem, menten beugrasz a tóba halért :))
Na majd legközelebb.
Ha kimegyek, legalább lefényképezem nektek a mega-süllőt!

Nat 2008.09.01. 21:46:56

na ja szigonnyal egyszerűbb

ommm 2008.09.01. 21:51:06

hát még géppuskával!

Hepi 2008.09.03. 21:27:22

OFF
ma törin eszembe jutottál OMM :D
az 1 VH-rol tanulunk xD és.. az osztrák Magyar monarchiát ugy irta le a töritanár,h OMM :D:D:D csak ennyi..
ON

ommm 2008.09.03. 22:17:11

látod, látod, igazi európer vagyok :)

@ 2008.10.30. 18:05:24

Zsír az az indián csirke. Csak nem új autó?

ommm 2008.10.30. 18:14:59

Jajj, Isteni gyönyörű állapotban van.
Jobbkormány. Ami annyira nem gáz, de mégis.
Megmarad ott, telekjárónak.
Sor6 4000, bőr, 86k mérföld.
Fájt a szívem érte.

@ 2008.10.30. 23:53:09

gratula hozzá és sok szép élményt:)