A Škoda versenymodelljeivel részletesen foglalkozó, illusztrált, helyenként színes könyv igazi kincs. Az előszavát maga John Haugland írta, akiről kevesen tudják, hogy a Škoda tán legeredményesebb versenyzője volt ez az angol nevű norvég. Kategóriáján belül több, mint 100 győzelmet aratott és négyszer bekerült az összesített Top 10-be is. Tudásáról annyit, hogy versenyzőiskolájában olyan nevek tanultak, mint Petter Solberg, Richard Burns vagy Alister McRae.
A mai napig a rali körül mozog az öreg, több csapatnál is megfordult már különböző posztokon.
De vissza a könyvhöz, amelyik tényleg zseniális, hiszen a 440-estől a 130RS-ig bezárólag minden típust felsorol, pálya és raliautót egyaránt.
Ja, jut eszembe, tudják hogyan festett az 1981-es Európai Túraautó Bajnokság (ETCC) konstruktőri EB végeredménye?
1. Škoda - 140 pont
2. BMW (div III) - 140 pont
3. BMW (div II) - 130 pont
4. Ford - 117 pont
5. Audi - 100 pont
És nehogy azt gondolják, hogy amolyan falusi mókázás volt, hiszen a következő helyszíneken zajlottak a futamok: Monza, Vallelunga, Donnington, Salzburg, Brno, Enna-Pergusa, Silverstone, Zolder.
És bizony sok helyen alulmaradtak a nagy cápák és Caprik a 130RS-ekkel szemben. Szóval csak semmi vicc.
Manapság aranyárban mérik azt a pár megmaradt példányt (a rengeteg replika mellett itt egy eladó eredeti), hiszen az öreg versenyautók sorsa sokszor szomorú véget ér.
A mai napig a rali körül mozog az öreg, több csapatnál is megfordult már különböző posztokon.
De vissza a könyvhöz, amelyik tényleg zseniális, hiszen a 440-estől a 130RS-ig bezárólag minden típust felsorol, pálya és raliautót egyaránt.
Ja, jut eszembe, tudják hogyan festett az 1981-es Európai Túraautó Bajnokság (ETCC) konstruktőri EB végeredménye?
1. Škoda - 140 pont
2. BMW (div III) - 140 pont
3. BMW (div II) - 130 pont
4. Ford - 117 pont
5. Audi - 100 pont
És nehogy azt gondolják, hogy amolyan falusi mókázás volt, hiszen a következő helyszíneken zajlottak a futamok: Monza, Vallelunga, Donnington, Salzburg, Brno, Enna-Pergusa, Silverstone, Zolder.
És bizony sok helyen alulmaradtak a nagy cápák és Caprik a 130RS-ekkel szemben. Szóval csak semmi vicc.
Manapság aranyárban mérik azt a pár megmaradt példányt (a rengeteg replika mellett itt egy eladó eredeti), hiszen az öreg versenyautók sorsa sokszor szomorú véget ér.
John Haugland egyet jelentett a Škodával